Haluamme olla paras myymäläpalveluiden tuottaja Suomessa. Kehitämme toimintaamme seuraamalla alan kehitystä sekä hyödynnämme erilaisia teknologioita. Kuuntelemme asiakkaitamme ja heidän asiakkaitaan sekä tietenkin työntekijöitämme ja etsimme toimintaa parantavia asioita myös tätä kautta jatkuvasti.

Hyvä tiimi - hyvä työnjälki

Tavoitteenamme on työllistää alan parhaat työntekijät. Kiinnitämme erityistä huomiota myymäläpalvelussa tarvittaviin osaamisiin ja ominaisuuksiin jo rekrytointivaiheessa. Asenne työhön ja tehtävään on avain työssä onnistumiseen. Myymäläpalvelumme työntekijät perehdytetään aina tehtäviinsä.

Seuraamme työnjälkeä oma-aloitteisesti. Hyvä työnjälki, ohjeiden noudattaminen ja ammattimainen asenne on meillä tekemisen ytimessä. Työviihtyvyyttä ja työtyytyväisyyttä mitataan säännöllisesti. Kehitämme omaa toimintaamme palautteen pohjalta.

Henkilöt kaupan pinnassa on loistavia, sen takia olemme tiivistäneet yhteistyötä”

Patrik Martas, kenttämyyntipäällikkö, Oy Sinebrychoff Ab

Monipuolista myymäläpalvelua

Palveluvalkimoimastamme löytyy useita erilaisia tehtäväkokonaisuuksia, joita voidaan tehdä omina kokonaisuuksinaan tai ydistellä. Myymäläpalveluun voi kuulua esimerkiksi:

  • Menekinedistäminen
  • Kuormahyllytys
  • Varaston läpkäynti ja hyllytys
  • Osastojen muokkaamista tai rakentamista
  • Hyllypäätyjen hoitaminen
  • Tilausten tekeminen täydennysten osalta

Kokonaisuus räätälöidään yhdessä asiakkaan kanssa.

Myymäläpalvelun rakentaminen

Myymäläpalvelumme rakennetaan asiakkaan kanssa yhdessä. Palvelun sisältö, raportointi ja seuranta sekä palvelun ohjaus suunnitellaan jo alkumetreillä. Laadimme ehdotuksen kokonaisuudesta, joka käydään asiakkaan kanssa läpi.

Kun suunnitelma on hyväksytty, aloitetaan myymäläpalvelun pilotointivaihe. Sen kesto riippuu palvelun sisällöstä, perehdytysajan ja resurssoinnin kestosta (onboarding) sekä palvelun muokkauksen tarpeesta pilotointivaiheessa. Pilotoinnin tarkoitus on virittää palvelu ja prosessit huippukuntoon.

Kun palvelu pyörii hyvin, voidaan siirtyä normaaliin tilaan, jolloin sovitut seurantaraportit ja ohjausryhmäpalaverit pyörivät suunnitelman mukaisesti. Koko palvelun pystytys on meidän vastuulla, eikä se vaadi asiakkaalta juurikaan välttämättömien asioiden lisäksi ylimääräisiä ponnistuksia. Myymäläpalvelu toteutetaan siis kolmessa osassa: suunnitteluvaihe, pilottijakso ja tuotantovaihe.

Yhteydenottopyyntö

Voit jättää meille yhteystietosi ja viestin mitä asiasi koskee. Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Tämä lomake on tarkoitettu ensisijaisesti yrityksille. Työnhakijoita pyydämme ottamaan yhteyttä työnhakujärjestelmämme kautta, johon pääsee tästä.

Laskutusasiat: [email protected]
Palkkahallinto: [email protected]

Jätä yhteystietosi tästä

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google
    Privacy Policy and Terms of Service apply.